ATMEL PROGRAMLAMA 3- Atmel Studio 7 proje oluşturma

      Atmel Studio 7 ile yeni bir proje oluşturmak oldukça kolay. önce Atmel studio programını açıyoruz.












Atmel Studio programı açıldıktan sonra File ----> New ---->Project 'i seçiyoruz













Karşımıza gelen ekranda üç işlem yapıyoruz.

1- GCC C Executable Project seçeneğini seçiyoruz.
2- Projemize isim veriyoruz
3- Projemizi nereye kaydedeceğimizi belirtiyoruz.




ve  OK'e basıyoruz.

Şimdi sıra kullanacağımız mikrodenetleyiciyi seçmeye geldi. Seçimimiz Atmega 328p olacak.



ve projemiz oluşturuluyor.



Projemizi gerçekleştireceğimiz ekran karşıma geliyor.




Yorumlar

  1. hocam bu porgramla bır from sayfası olusturup hex kullanıcının gırdıgı bılgılere gore hex dosyası uretılebılırmı mesela PLC yazılımları gıbı

    YanıtlaSil
  2. Anladığım kadarıyla siz kod yazmadan örneğin butonun bağlı olacağı, ledin bağlı olacağı ve gecikme süresini seçebileceğiniz bir form oluşturarak bunu hex'e dönüştürmek istiyorsunuz. . benim de yapmak istediğim birşey. çünkü artık program yapma işi biraz lego vari olmaya başladı android için kullandığımız MIT application inventor blokları birleştirerek program yazdırıyor. hatta bildiğim kadarıyla arduino için de benzer bir yazılım var.Atmel studio ile bunu yapılabileceğinizi zannetmiyorum. Ancak Visual studio ile yapılabilir.Bu program da Visual studio tabanlı ancak form oluşturmanıza izin vermiyor. Dediğim gibi ben de merak ediyorum nasıl yapıldığını , yapabilirsem buradan yaynlamayı düşünüyordum zaten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder